четвртак, 22. јануар 2015.

Rođendanska čestitka direktoru


  • Mi Vas uvažavamo kao osobu, poštujemo Vaš um i talenat. Vi ste čovek novog veka, otvoren za napredak i nove poslovne ideje. To je velika sreća za radnike. Ovim putem Vam čestitam rođendan u ime kolektiva i u svoje vlastito ime. Želimo vam još više poslovnog uspeha, i da našu kompaniju vodite istim sigurnim putem napretka kojim smo i do sada išli. Kako kaže stara narodna umotvorina, ne menjaj konja koji pobeđuje! Srećan rođendan!
  • Želimo te danas pozdraviti i ovim putem saopštiti rođendansku čestitku. Danas dižemo čaše u tvoje ime. Ti si direktor kojem nije teško raditi dan i noć. Uvek zainteresovan, mudar vođa spreman da izađe u susret kolegama. Svojim primerom motivišeš kolege za rad i izazivaš poštovanje i divljenje. Želim da u dobroj saradnji uživamo još mnogo godina. Srećan rođendan!
  • Želim Vam da ni jedna senka tuge nikad ne prođe kroz Vaš život. Neka samo pozitivna snaga obasjava našu kancelariju. Neka Vam, dragi direktore, u životu sve bude lako, da zauvek svoj posao doživljavate kao zabavu, i nikad vam neće biti teško izazvati poštovanje radnika. Samo nastavite biti dobar direktor i čovek kakav ste i do sad bili. Srećan rođendan želi vam zahvalni i ponosni radnik!
  • Već godinama se srećemo svako jutro, a veliki dio dana provodimo zajedno. Mi već dugo nismo kolege, mi smo odavno prijatelji. I nema ništa lepše od toga da čovek svoje radno vreme provodi u veseloj i pozitivnoj atmosferi. Ti si oduvek imao pozitivan stav, a kao direktor, to si uspešno preneo i ostalim kolegama. Ti si čovek i radnik čiji primer valja slediti. Ponosan sam na naš zajednički rad. Ovim putem ti čestitam rođendan!
  • Vi ste najbolji direktor za kojeg sam ja ikad radio. Kancelariju u svojim rukama držite čvrsto, a važne odluke donosite hrabro i sigurno. Vaš posao je težak i odgovoran, i mi Vas zabog toga svi uvažavamo. A Vama. i pored velikog uspeha u karijeri, nije teško da ponedeljkom na posao dolazite orni i spremni za nove pobede. Srećan rođendan želi Vam Vaš odani i ponosni kolega!

Нема коментара:

Постави коментар