недеља, 18. јануар 2015.

Sms čestitke za rođendan sestri


  • Želim ti da budeš uvek mlada, u krugu porodice uvek voljena, među prijateljima omiljena, u društvu priznata i poštovana, kao što si bila i do sada. Srećan rođendan želi ti ponosna sestra!
  • Na svetu nema bolje sestre, a ni boljeg čoveka nije lako naći, i nikad mi neće dosaditi da ti to ponavljam, bez obzira na to što ćemo zajedno slaviti još najmanje sto tvojih rođendana.
  • Voljena sestro, na ovaj dan, pre (?) godina, sudbina nas je povezala zauvek. Tako sam ja dobila divno biće koje mi u životu donosi samo radost i srećne trenutke. Poznajem te od prvog dana tvog života, i ponosna sam na to kakva si divna osoba postala. Zahvalna sam sudbini što mi je podarila takvu sestru.
  • Tvoja duša ne poznaje umor, i poput sunca obasjava moj život. Tvoje oči me griju toplinom i odišu mladošću koja ne poznaje godine. Srećan rođendan!
  • Želim ti svetlost i toplinu, da uvek u svemu imaš sreće, da oko sebe stvaraš milinu a putevi da ti budu posuti cvećem!

Нема коментара:

Постави коментар