субота, 17. јануар 2015.

Sms poruke za rođendan sestri


  • Kao prava sestra, nisam zaboravila za tvoj rođendan. Kao prava sestra, zaboravila sam koji je to rođendan po redu. Čovek nikad nema onoliko godina, koliko je rođendana proslavio. Onoliko je mlad koliko se mladim oseća. Želim ti da zauvek ostaneš mlada u srcu. 
  • Na ovaj radosni praznik želim ti svu sreću ovog sveta. Želim da u životu uvek imaš više lepih nego tužnih trenutaka. Neka ti život bude večito proleće a topla sunčeva svetlost neka ti obasjava prave puteve. Ostani uvek to što jesi, moja voljena sestra. 
  • Ja danas nazdravljam za sreću. Šta je za sreću potrebno? Potrebno je da zajedno proslavimo bezbroj tvojih rođendana, i da tvoje oči uvek takvim radosnim sjajem gledaju na brata/sestru. 
  • Danas ti rođendan čestitam, želim ti zdravlje i čvrstu veru, ljubavi, radosti, napretka i uspešnu karijeru. 
  • Neka tvoj zvonki smeh odzvanja i izaziva zavist drugova. Ja imam sestru na kojoj mi svi slobodno mogu pozavideti. Srećan rođendan!

Нема коментара:

Постави коментар