четвртак, 22. јануар 2015.

Srećan rođendan bratu


  • Rođendanskim čestitkama koje si već dobio, pridružujem i ja svoje. Želim da ti život bude lagan, da te bol i tuga zaobilaze, Želim ti puno sreće, puno vernih i iskrenih prijatelja, lepih žena i zdravlja da dugo i srećno poživiš, da se što duže gostimo na tvojim rođendanskim zabavama. Voli te ponosni brat!
  • Poznajemo se oduvek. Sve što smo u životu naučili i što nam se dešavalo, prošli smo zajedno. Poznajem tvoju dušu isto kao što ti poznaješ moju. Proživeli smo mnogo lepih trenutaka, a oni teški trenuci neuporedivo su lakši ako imaš brata da probleme podeliš. Zahvalna sam i ponosna što imam takvog brata. Srećan rođendan!
  • Srećan rođendan dragi brate. Danas si popularan, sa svih strana stižu čestitke. Ja im se pridružujem. Večeras celo društvo nazdravlja u tvoje ime i pijemo u čast tvog rođendana. Budi nam uvek veseo, srećan i nasmejan. Poživi u veselju najmanje sto godina!
  • Najdraži brate, stigao je tvoj rođendan. Neosetno, postao si godinu dana stariji. Uskoro ćeš biti odrastao čovek. Neka ti ovaj, ali i svaki sledeći rođendan donese samo zdravlje, sreću i veselje. Neka ti na licu uvek sija taj veseli osmeh. Neka ti u životu sve dobro ide i neka te svi vole ovoliko koliko te volim ja!
  • Današnji dan veoma je poseban. Danas se na nebu pojavila posebna zvezda, rodilo se divno biće kakvo svet već dugo nije video. Nije da se hvalim, ali u pitanju je moj voljeni brat. Ovaj srećni i veseli dan slavićemo uvek zajedno u bratskoj ljubavi i slozi.

Нема коментара:

Постави коментар