понедељак, 2. фебруар 2015.

Čestitka od drugarice za rođendan najboljem drugu


  • Uvek pouzdan, jak kao kamen na koji se uvek mogu osloniti. Jasno, moj najbolji drug. Čovek koji mi stavi ruku na rame i svi problemi izgledaju mnogo manji. Tvoja pozitivna energija utiče da za svaki problem sa lakoćom pronađemo rešenje. Ne bih te menjala ni za šta na svetu! Srećan rođendan želi ti zauvek tvoja najbolja drugarica!
  • Htela sam dohvatiti zvezdu sa neba da je poklonim tebi za rođendan. A onda sam se predomislila. Tvoje oči su zvezde. A i ti si zvezda među devojkama, omiljen u društvu, jednom rečju super tip. Ponosna sam na tebe i na naše prijateljstvo. I tako će ostati narednih sto godina, koliko ćemo još proslaviti zajedno. Srećan rođendan!
  • Da imam čarobni štapić, prvo što bih učinila, učinila bih da se ispune sve tvoje želje. Ali, pošto je danas tvoj rođendan, a rođendanske želje se uvek ostvaruju, čarobni štapić uopšte neće biti potreban. Sad slobodno možeš da zamisliš sve svoje želje, pa da počne ostvarivanje. Da završimo sa željama i počnemo sa pripremama za žurku. Srećan rođendan!
  • Verujem u naše prijateljstvo, to je jedna od retkih stvari koje će trajati zauvek. Znam to, zato što ćemo našu ljubav uvek negovati, kako  nam se ništa ne bi isprečilo na putu progresa, razvoja i svih lepih stvari koje nas u životu još očekuju. Upravo te lepe stvari su i moje ovogodišnje rođendanske želje, a to su želje za rođendan ove godine, jel. Sreću, zdravlje i dug život te da se na rođendanskoj proslavi provedemo bolje nego ikada do sada.
  • Ja verujem u sreću i sudbinu. A sreća i sudbina veruju u tebe i ostvarenje tvojih želja. A zajedno verujemo u savršeno prijateljstvo, ovo naše, koje će sa svakim rođendanom postajati sve jače i jače. Srećan rođendan divnom biću, dobrom čoveku i nadasve vernom drugu želi ti tvoja najbolja prijateljica.

Нема коментара:

Постави коментар