понедељак, 2. фебруар 2015.

Rođendanske poruke drugu od drugarice


  • Rođendan je odlična prilika da jedni drugima izrazimo poštovan je i lepe želje. Pa pošto i jednog i drugog imam dovoljno za deset poruka, mogu početi. Podrazumeva se da prvo ide sreća u ljubavi, a i sam znaš šta sve to znači. Zatim slede porodica i zdravlje, standardno, ide u sve rođendanske želje. I na jednom od najvažnijih mesta su prijatelji. Želim ti da te u životu svi prijatelji vole makar ovoliko koliko te volim ja, jer nije moguće voleti više od ovoga. Srećan rođendan želi ti tvoja zauvek najbolja drugarica!
  • Šta ti može poželeti drugarica? Najbolje bi bilo da ti sam napišeš želje pa da ti ja onda pošaljem Sms-om, ali to mi nekako deluje besmisleno, a i malo glupo, Ne znam zašto mi je to uopšte palo na pamet. Šalu na stranu, ovom porukom treba da ti čestitam rođendan ali mi nekako slabo ide. Evo napokon i želja: želim ti puno sreće u ljubavi, s tim se ne može pogrešiti, to svi žele. Prava čestitka, nazdravljanje i pokloni, slede uživo.
  • Sreća je u životu imati dobre drugove. Oni su oslonac u teškim danima, a dani sreće i veselja podeljeni sa dobrim drugovima, ni sa čim na svetu se ne mogu uporediti. Ovom rođendanskom čestitkom poručujem ti da ima da poživiš još čitav vek jer ja planiram makar toliko i takođe želim da kroz čitav život sačuvam blago, najboljeg prijatelja, večiti oslonac. Srećan rođendan želi ti drugarica koja te obožava.
  • Meni je s tobom lako i prijatno, razgovori se nižu i otvaraju se sve nove i nove teme, ali jedna stvar se ne menja, a to je naše međusobno razumevanje. Kad tebi nešto ispričam, nema potrebe da to još jednom objašnjavam, jer ti tačno znaš šta sam htela da kažem. Danas je tvoj rođendan i imam priliku da ti i ovako napismeno, putem Sms poruke, poručim da si ti stvorenje vredno divljenja i da izrazim svoje poštovanje i ponos zato što si baš ti moj najbolji drug. Srećan rođendan želi ti tvoja omiljena drugarica!
  • Moje rođendanske želje tiču se prvo našeg prijateljstva. Želim da ono traje večno i sa rođendanima da postaje sve jače i jače. Ovo su bile donekle i želje za mene, ali to se u prijateljstvu ne može razdvojiti. Znam da će naše prijateljstvo zauvek ostati snažno kao što je bilo i do sada. A tebi želim da uvek u životu zadržiš taj veseli osmeh i da nikad ne izgubiš smisao za humor, a svima je jasno da ćeš ti ostati u srcu zauvek mlad!

Нема коментара:

Постави коментар