понедељак, 2. фебруар 2015.

Rođendanske poruke sestri od sestre


  • Ljubav je nežna biljka kojoj treba mnogo ljubavi i pažnje, i to ne samo s vremena na vreme, nego uvek, u svakom trenutku. Ti i ja smo toga svesne i zato nikad nećemo dozvoliti da se bilo šta ispreči na putu naše ljubavi i poverenja. Znam sve tvoje male mane i znam silne vrline. Samo ti želim da ostaneš tako vesela i srećna, da nikad ne izgubiš smisao za humor i da zapamtiš da imaš sestru koja će te zauvek voleti bez obzira na sve. Srećan rođendan!
  • Ljubav između dve sestre nije lako opisati rečima. Time su se bavili i baviće se veći pesnici nego što sam ja. Ali ja znam šta osećam i želim još jednom da ti ponovim koliko mi je naša ljubav važna. Poznajem tvoja osećanja, znam da i ti osećaš isto. Obećavam, kao što sam to i prethodnih godina obećavala i izvršavala: U svakom trenutku uradiću sve da naša ljubav sa svakim rođendanom postaje još jača, koliko je to uopšte moguće. Voli te sestra!

  • Draga moja prelepa sestro. Iako nismo ono što zovu rođene sestre, mi smo i više od toga jer imamo samo jedna drugu. Želim ti sreće u životu jer znam da si ti to svojim dobrim srcem i iskrenom dušom zaslužila. Dostojna si velike sreće i zato želim da tvoj osmeh sija još sto godina najmanje. Takođe želim da zajedno slavimo ne samo rođendane, već i sve ostale lepe stvari u životu.

  • Mi smo i sestre i prijateljice. Jedna o drugoj znamo sve. Ali, rođendan je pa postoji potreba da se to i porukom objavi. Elem, ja nisam imala ideju šta da ti napišem pa otidoh na internet i od svakakvih gluposti odlučila sam da ti pošaljem ovu najgluplju jer mi se nekako učinila iskrenom, a tu je i slika neke smešne devojčice koja izgleda upravo kao sestra. Srećan rođendan!
  • Evo još godina prođe, ali ne treba da brineš zbog toga jer lepota i mladost su stanje duha, a to znači da ćeš ti ostati mlada i lepa zauvek. Voli te sestra!

Нема коментара:

Постави коментар