недеља, 1. фебруар 2015.

Šaljivi statusi za rođendan


  • Rođendani su odlična stvar, ali u velikim dozama mogu biti smrtonosni.
  • Detinjstvo se završava onda kad ti za rođendan ne požele da slušaš mamu i tatu.
  • Već dve sedmice ti govorim da mi ništa ne trebaš kupovati za rođendan, a ti, evo, za njega i zaboravio.
  • Hvala svima koji su čestitali rođendan, ostali su već izbrisani iz prijatelja.
  • Ako na profilu napišeš datum rođenja, koliko ljudi bi ti čestitalo rođendan? Ja ne bih rizikovao.
  • Proslava rođendana je glupost. Naročito za one koji su rođeni 29. februara.
  • Ja sam vrlo precizan čovek. Kod mene se i rođendan poklapa sa novom godinom.
  • Danas mi je rođendan, još jednu godinu sam bliži penziji.
  • Kad se setim tvog rođendana, to je lepo, a kad zaboravim, onda je ekonomično.
  • Zašto se za rođendan pravi torta? Zato što svećice ne mogu stajati na pivu.
  • Moj rođendan vredi slaviti, jer pokloni doprinose razvoju ekonomske situacije.
  • Za ostalih 364 dana čovek ne vidi toliko licemerja i izveštačene radosti koliko za svoj rođendan.
  • Čestitam ti rođendan draga drugarice, prvo Sms porukom a kasnije, večeras, stiže i cvet.
  • Za svoj rođendan slavljenik mora znaati samo dve reči: hvala i drago mi je što ste došli na proslavu.
  • Ja sam naprosto anđeo a rođen sam na ovaj dan zato što je to bio najbolji dan da se anđeo rodi.
  • Tvoj rođendan ne pokazuje samo bogatstvo tvojih prijatelja, već i utiče na zaradu mobilnih operatera.
  • Moja čestitka leti kroz prostranstvo kako bi tebi čestitala rođendan, neka te srce boli od sreće a mozak mozak nek ti pukne od veselja. Ako ti bude potrebna reanimacija, predlažem rakiju i tortu.
  • Dragi (ime) želim ti zdravlja u svim organima i para u svim  džepovima.
  • Da se to negde ne oseti roštilj? Devojke lupkaju potpeticama? Pivo se preleva preko čaša? E, takvu ti rođendansku zabavu želim.
  • Želim ti dug život, da ga provedeš u veselju i da ti nikad ne bude dosadno i tonu super raspoloženja na dan tvoga rođenja.

Нема коментара:

Постави коментар