недеља, 18. јануар 2015.

Poruke za rođendan bratu


  • Prekrasan datum, tvoj rođendan! Nije to bilo kakav rođendan. Na današnji dan rođen je najdraži čovek u mom životu, voljen u porodici, popularan u društvu, omiljen kod žena, zabavan i šarmantan. Glavom i bradom, moj brat!
  • Neka tvoja mladost leti na krilima slobodnog vetra. Budi srećan, a teške trenutke podeliće s tobom sestra.
  • U svetu teškom i često tužnom, ti si uvek taj koji ćeš prvi priteći u pomoć. Ti si tako odan, pun razumevanja, nežan i pažljiv brat. Ponosna sam na tebe. Srećan rođendan želi ti sestra koja te obožava.
  • Svojim se bratom mnogo ponosim, ne prestajem time da se hvalim. Na sav glas se radujem i rođendan bratov slavim.
  • Ti si moja podrška i moja zaštita. Tvoj rođendan me podseti na to, i nestaju senke straha. Čovek koji će sve učiniti za moju sreću. Želim da znaš da od mene možeš očekivati isto to. I naravno, poklone!

Нема коментара:

Постави коментар